شناسهٔ خبر: 153019 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان به مناسبت هفته حمل‌ونقل

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب کرمان طی پیامی فرارسیدن هفته حمل و نقل را به راهداران پرتلاش ،رانندگان و دیگر فعالان حوزه حمل و نقل تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (راهداری جنوب کرمان) مجتبی محمودی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان طی پیامی فرارسیدن هفته حمل و نقل را به راهداران پرتلاش، رانندگان و دیگر فعالان حوزه حمل و نقل تبریک گفت و بیان داشت: ۲۶ آذر روزی است که در سال ۱۳۶۲ بخش حمل و نقل کشور پس از صدور فرمان امام خمینی مبنی بر تخلیه کالاهای اساسی مردم از بنادر جنوبی کشور در اقدامی جهادی سبب سربلندی این قشر پرتلاش شد. 

باتوجه به اینکه جنوب کرمان یکی از قطب‌های کشاورزی ایران محسوب می‌شود و سالانه ۶۰ درصد ناوگان حمل و نقل کشور برای حمل محصولات کشاورزی وتره بار به جنوب کرمان عزیمت می‌کنند اهمیت حمل و نقل را در این منطقه دوچندان می‌کند که جا دارد از رانندگان، کامیون داران و بخش حمل و نقل تقدیر و تشکر کرد. 

روز راهدار (یکم دی ماه) را به راهداران که همان سخت کوشان، جهادگران و ایمن سازان راه‌ها هستند که با کار و تلاش شبانه روزی در گرمای سوزان و طاقت فرسای جنوب کرمان و همچنین برف و یخبندان ساردوئیه و جبالبارز در جنوب کرمان در حال خدمت هستند را تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم. 

اینجانب از همه‌ی همکاران مجموعه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب کرمان که با کار و توان مضاعف در جهت پیشبورد اهداف این اداره کل در حال خدمت‌رسانی به مردم جنوب کرمان هستند صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنم.