شناسهٔ خبر: 153050 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

گلباران گلزار شهدای اراک به مناسبت هفته حمل نقل، راهداری و رانندگان

گلباران مزار شهدا اراک همزمان با هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری مزار مطهر شهدای اراک با حضور مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی، اعضای شورای معاونین و تعدادی از کارکنان این اداره کل گلباران شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان مرکزی، عصر روز گذشته همزمان با دومین روز هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری، آیین گلباران گلزار شهدای اراک برگزار شد.

به مناسبت گرامیداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری و به منظور زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به بمنظور الگو قرار دادن سیره شهداء در انجام کارها و خدمت به مردم جمعی از مدیران و کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی با حضور در گلزار شهدای اراک به مقام شامخ شهداء ادای احترام کردند.

این اقدام به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ارج نهادن به مقام شامخ شهدا با حضور مهرداد جهانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی به اتفاق اعضای شورای معاونین و تعدادی از کارکنان این اداره کل انجام شد.

در این آیین مزار مطهر شهدای گمنام، شهدای مدافع حرم، شهدای امنیت، شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای راهدار در گلزار شهدای کلانشهر اراک غبارروبی و گلباران شد.