شناسهٔ خبر: 153106 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ثبت نام ۳ هزار و ۸۶۹ متقاضی قانون جوانی جمعیت در سامانه نهضت ملی مسکن استان زنجان

بهزاد کردلو رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن وبازآفرینی راه‌ و شهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه سه هزار و ۸۶۹ متقاضی دارای بیش از سه فرزند در استان زنجان در قالب قانون «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده اند، گفت: یک هزار و ۵۵۶ متقاضی تاکنون تایید نهایی شده اند و بقیه متقاضیان نیز در دیگر مراحل ثبت نام هستند.

بهزاد کردلو در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، با بیان اینکه اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان نسبت به انجام وظایف خود در ذیل قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اقدامات و برنامه ریزی لازم را دستور کار قرار داده است، گفت: متقاضیان در قالب قانون «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده و پس از دریافت پیامک جهت تشکیل پرونده به کارگزاری نهضت ملی مسکن مراجعه می‌کنند.

وی اظهار کرد؛ سه‌هزار و ۸۶۹ متقاضی دارای بیش از سه فرزند در استان زنجان در قالب قانون «حمایت از خانواده و جوانی جمعیت» در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند.

رئیس اداره برنامه ریزی مسکن و بازآفرینی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان، تعدادمتقاضیان تایید نهایی شده در استان را تاکنون یک‌هزار و ۵۵۶ متقاضی اعلام‌کرد و بیان داشت: تعداد زیادی از متقاضیان ثبت نامی و تایید نهایی شده در شهر زنجان هستند.

کردلو تصریح‌کرد: خوشبختانه اراضی مورد نیاز برای متقاضیان مذکور تأمین شده و به‌زودی برای متقاضیان واجد شرایط واگذار خواهد شد.

وی افزود: در این قانون برای متقاضیان سه فرزند و چهار فرزند زیر ۲۰ سال، فرم (ج) قرمز به‌استناد قانون مجدد سبز می‌شود و متقاضیان واجد شرایط می‌توانند از این تسهیلات بهره‌مند شوند.

رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه خانواده‌هایی که واجد شرایط برای ثبت‌نام در طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت هستند می‌توانند به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی saman.mrud.ir مراجعه کرده و ثبت نام کنند، تصریح‌کرد: طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با تأمین اراضی در همه شهرهای استان اجرا خواهد شد.