شناسهٔ خبر: 153110 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پاسخگویی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی به مردم از طریق سامانه سامد

سامد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی همزمان با گرامیداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری با حضور در سامانه الکترونیکی مردم و دولت (سامد) به سئوالات و تماس‌های شهروندان پاسخ داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان شمالی)، محمد مشتری، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، صبح امروز، سه شنبه ۲۸ آذر ماه، به مدت یک ساعت در سامانه ارتباط مردم و دولت (سامد) و از طریق تلفن ۱۱۱ به طور مستقیم، پاسخگوی سئوالات مطرح شده از سوی هم استانی‌ها بود و دستورات لازم را صادر کرد. 

بر اساس این گزارش، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان از طریق سامانه سامد به سئوالات ۷ نفر از شهروندان گرامی پاسخ داد. 

سامانه الکترونیکی سامد، سیستم ارتباطی موثر میان مردم و مسئولان است که شهروندان می‌توانند از طریق طریق خط ارتباطی ۱۱۱ و بدون مراجعه حضوری، درخواست‌ها و مشکلات خود را با مسئولان استان مطرح و پیگیری کنند. 

سامانه سامد بهترین وسیله ارتباطی بی‌واسطه بین مردم و دولت برای بیان نظرات، انتقادات، درخواست‌ها و گزارش‌های مردمی و فرصتی برای مسئولان است تا از مسائل و مشکلات مردم مطلع شوند و برای برطرف کردن آن‌ها برنامه ریزی کنند.