شناسهٔ خبر: 153121 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه در دیدار با مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی اعلام کرد:

ما و همه جامعه قدردان زحمات رانندگان، راهداران و فعالان این عرصه در آذربایجان‌ غربی هستیم

dfd970bc-f00e-4c23-87fe-340431ae2830.jpg نماینده ولی فقیه و امام جمعه ارومیه در دیدار با مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای، راهداران و روسای انجمن های صنفی استان از زحمات این مجموعه تقدیر و قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، ایرج دست نشان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی به‌همراه جمعی از رؤسای ادارات استانی و انجمن‌های صنفی صبح روز دوشنبه با حضور در دفتر امام جمعه ارومیه به مناسبت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری با وی دیدار کردند.

سید مهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه در این دیدار گفت: وظایف این مجموعه بسیار مهم و اساسی بوده و اقدامات شما در این زمینه نعمتی اعطا شده از سوی خداوند متعال است و باید قدردان این نعمت‌ها باشیم.

وی افزود: صنعت حمل و نقل به‌عنوان شاهرگ اصلی جامعه با تأثیر در امور خانواده‌ها باعث افزایش کیفیت امور زندگانی می‌شود و در صورت بروز هرگونه اختلال در این صنعت، اختلالات بسیاری در امور خانواده‌ها به وجود می‌آید.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه خاطر نشان کرد: راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کار پر زحمتی بوده و می‌توان گفت ارائه این خدمات که باعث راحتی زندگانی می‌شود، همانند جهاد در راه خدا و عبادت است و زحمات ایشان برای رفاه جامعه ثواب بیشتری دارد.

سید قریشی گفت: خدمت باید در مسیر رضای خدا باشد و در شرایط فعلی کشور مجاهدت راهداران و حل مشکلات مردم باعث افزایش رضایت‌ها از این مجموعه شده و ما نیز از زحمات شما نهایت تقدیر و تشکر را داریم.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه در پایان سخنان خود اعلام‌کرد: راهداران استان و زیر مجموعه‌های حمل و نقل کشور نقش مهمی در جامعه دارند و باید شاکر موقعیت خود باشند.