شناسهٔ خبر: 153138 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

خانواده شهدا و جانبازان از سرمایه‌های عظیم کشور هستند

راهداری خوزستان مشاور رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در امور ایثارگران از خانواده شهدا و جانبازان به عنوان سرمایه‌های عظیم کشور یاد کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خوزستان، مصطفی رحیمیان مشاور رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در امور ایثارگران از خانواده شهدا و جانبازان در سفر به استان خوزستان و دیدار با چهار خانواده شهید این استان اظهار کرد: خانواده شهدا و جانبازان از سرمایه‌های عظیم کشور هستند و تجلیل از مقام این عزیزان کمترین کاری است که انجام می‌شود.

وی افزود: ما امنیت وآسایش امروز خود را مدیون خون شهدا هستیم و ان‌شاء‌الله بتوانیم در عمل و گفتار رهرو صدیق شهدا باشیم.

مشاور رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در امور ایثارگران با بیان این‌که ایستادگی شهدا و شهامت آن‌ها، دین مبین اسلام را از هر آسیبی در امان نگه داشته است، اظهار کرد: تکریم خانواده‌های شهدا، تجلیل از ایثارگری و ترویج فرهنگ ایثار و از خودگذشتگی برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

گفتنی است در دیدار مصطفی رحیمیان مشاور رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در امور ایثارگران و محمد جولانژاد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با چهار خانواده شهید، لوح تقدیری به پاس قدردانی از خانواده‌ های معزز شهدا از سوی معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای به خانواده شهید مرادعلی سعیدی، شهید هوشنگ شاهپوری، شهید یوسف کوه باوی و شهید یونس میاحی تقدیم شد.