شناسهٔ خبر: 153232 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

نماینده یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان مطرح کرد؛

دولت از شرکت‌های دانش‌بنیان برای حل مسائل کشور حمایت کند

. نماینده یکی از شرکت‌های دانش‌بنیان در اختتامیه هفتمین نمایشگاه حمل و نقل بر ضرورت حمایت دولت از شرکت‌های دانش‌بنیان برای حل مسایل کشور تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سینا صباغ یکی از نوآوران در زمینه راه‌اندازی دستگاه شبیه‌ساز آموزش رانندگان اتوبوس جاده‌ای در اختتامیه هفتمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته بر امید، فرآیندی دیدن مسائل کشور و اعتقاد به جوانان طبق فرمایش رهبر انقلاب با نخبگان، تاکید کرد و گفت: مسایل کشور با راه‌حل‌های دانش‌بنیان قابل حل است و با توجه به عقب ماندگی‌هایی که در کشور وجود دارد توجه به دانش‌بنیان‌ها و بهره‌مندی از دستاوردهای آنها برای حل مشکلات کشور ضروری است.

وی حمایت از مجموعه‌های دانش‌بنیان را حائز اهمیت برشمرد و افزود: مجموعه دولت از شرکت‌های دانش‌بنیان برای حل مسایل کشور حمایت کند.

وی ادامه داد: شرکت‌های دانش‌بنیان در برخی از موارد دیده می‌شود، در بیشتر موارد به آن اهمیتی نمی‌دهند و در مواردی نیز مورد توجه و حمایت قرار می‌گیرند.

وی گفت: در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، تعامل با نوآوران و شرکت‌های دانش‌بنیان وجود داشته است که امیدواریم تداوم داشته باشد و سایر مجموعه‌های دولتی نیز این کار را در برنامه قرار دهند.