شناسهٔ خبر: 153236 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آغاز گام اول عملیات آماده سازی سایت ۱۰۸ هکتاری شهر کرمان

کرمان با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی، استاندار و مدیران اجرایی استان گام اول عملیات آماده سازی سایت ۱۰۸ هکتاری شهر کرمان آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان، با حضور محمدعلی زهره‌ای  معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی ،مهدی فداکار استاندار استان کرمان، محمدرضا پورابراهیمی رئیس کمیسیون اقتصادی و نماینده مردم شهرستان‌های کرمان و راور ،رضا حافظی مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان و جمعی از مقامات استانی در ظهر روز چهارشنبه ۲۹ آذر ماه سال ۱۴۰۲گام اول عملیات آماده سازی سایت ۱۰۸ هکتاری شهر کرمان آغاز شد.

در این مراسم رضا حافظی مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان ضمن تشکر از دکتر زهره‌ای و وزیر محترم جناب دکتر بذرپاش راه و شهرسازی و همچنین تشکر ویژه از حمایت‌های استاندار محترم گفت: آغاز عملیات اجرایی پروژه مذکور نقطه عطفی است در راستای مرتفع ساختن مشکلات مسکن مردم است شهر کرمان.

وی همچنین افزود: عملیات اجرایی این پروژه در تاریخ ۲۱ آبان ماه توسط شرکت بهسازان سالار کرمان آغاز که در سه مرحله عملیات خاکبرداری معادل ۱۵۸ هزار متر مکعب ،عملیات خاکریزی معادل ۹۶ هزار متر مکعب و همچنین جدول گذاری معادل ۱۶ هزار متر طول که به یاری خداوند قرار است به زودی پایان رسد.

حافظی ادامه داد: این سایت به مساحت ۱۰۸ هکتار می باشد که تعداد ۸۳۴۴ واحد مسکونی و همچنین ۱۰۴۳ قطعه زمین ۳۶۰ متر مربعی در آن در نظر گرفته شده است.

در ادامه قائم مقام وزارت راه شهرسازی در مراسم آغاز عملیات آماده سازی پروژه ۱۰۸ هکتاری نهضت ملی مسکن شهر کرمان با اعلام اینکه در سرتاسر کشور بصورت جهادی ساخت مسکن در حال انجام است گفت: در شهر کرمان نیز این پروژه نوید روزها خوبی برای مسکن استان خواهد داد.

زهره ای ادامه داد: در وزارت راه و شهرسازی دو اصل مهم را در دستور کار قرار داده ایم، اول طرح نهضت ملی مسکن و طرح جوانی جمعیت، دوم طرح نهضت حمل و نقل که به یاری خداوند امیدواریم در آینده نزدیک شاهد ترقی بیش پیش این طرح ها باشیم.