شناسهٔ خبر: 153261 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی

برگزاری شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان کرمان

کرمان شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان کرمان با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی ،در سفر یک روزه ایشان به استان کرمان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع رسانی اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان جلسه شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان کرمان در عصر روز چهارشنبه ۲۹ آذر ماه سال ۱۴۰۲ با حضور محمدعلی زهره‌ایمعاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی حجت الاسلام والمسلمین وین فرمانده مرکز بسیج وزارت راه و شهرسازی رضا حافظی مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان و دیگر اعضای این شورا در محل اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان برگزار شد.

وی گفت: باید ساماندهی و سازمان دهی نیروهای انسانی مجموعه وزارت راه و شهرسازی هر چه سریعتر در دستور کار قرار گیرد و همچنین باید به این ایمان داشته باشیم که نیروهای انسانی ما نفس سازمان است.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت راه و شهرسازی بیان کرد: نهضت ملی مسکن امر مهمی است که این وظیفه توسط وزارت راه و شهرسازی در حال انجام است و خدا را شکر درسفر های استانی رئیس جمهور همیشه افتتاح مسکن داشته ایم.

وی گفت: ما در حال اصلاح ساختار در وزارت راه و شهرسازی هستیم و اگر انتقادت و پیشنهادات هست از نظر دوستان در سراسر کشور استفاده می کنیم.

زهره ای افزود: تشکیل شوراهای پژوهشی، تربیت مدیران آینده، جانشین سازی و استفاده از ظرفیت بانوان در بخش مدیریتی از برنامه های مهم ما در بخش منابع انسانی است.

وی بیان کرد: مردم انتظار دارند ساخت مسکن های سرعت بیشتری بگیرد و در استان همت خود را برای ساخت نهضت ملی مسکن انجام دهید.