شناسهٔ خبر: 153262 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

افتتاح نمایشگاه دستاوردهای دولت سیزدهم در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی

klhda نمایشگاه دستاوردهای دولت سیزدهم در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان مرکزی، نمایشگاه دستاوردهای دولت سیزدهم در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی با حضور علی‌اکبر اسدی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مرکزی، سردار هادی رفیعی کیا فرمانده فراجای استان مرکزی به اتفاق سرهنگ محمد پورشمس و تعدادی از فرماندهان پلیس راه، جمعی از مدیران عضو شورای اداری استان و مهرداد جهانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی افتتاح شد.

این نمایشگاه با هدف تبیین اقدامات انجام شده و برنامه‌های اجرایی توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی در حوزه‌های ماشین‌آلات، تجهیزات و مدیریت بحران، نگهداری راه و ابنیه فنی، ساخت راه‌های فرعی و روستایی، مدیریت هوشمند راه‌ها، توسعه زیرساخت‌های سامانه‌های هوشمند جاده‌ای، ایمنی راه‌ها و ارتقاء فرهنگ ایمنی و ترافیک در دو سال اخیر برپا شد.

در این نمایشگاه مسئولان و کارشناسان مستقر در غرفه‌ها مجموعه اقدامات حوزه مربوطه خود را که در دولت سیزدهم انجام داده‌اند به سمع و نظر بازدیدکنندگان رساندند.

یکی از نقاط قوت این نمایشگاه رونمایی از ماشین‌آلات راهداری تازه خریداری شده در حوزه نوسازی ناوگان ماشین‌آلات راهداری بود که مورد توجه ویژه بازدیدکنندگان قرار گرفت.

همچنین از ماشین‌آلات فرسوده بازسازی شده توسط راهداران استان مرکزی نیز در این نمایشگاه رونمایی شد که با همتی مضاعف موجب بازگرداندن ماشین‌آلات فرسوده و از رده خارج به چرخه فعالیت مجدد شده است.