شناسهٔ خبر: 153276 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد

هفته «حمل‌ونقل، رانندگان و راهداری» سرآغاز برنامه‌ریزی جهت ارائه خدمات مطلوب به مردم

مدیرکل راهداری یزد مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد گفت: انجمن‌های صنفی فعال حوزه حمل‌ونقل می‌توانند هفته حمل‌ونقل، رانندگان و راهداری را مبدائی جهت برنامه‌ریزی و فرصتی برای ارائه خدمات مطلوب به مردم در نظر بگیرند.  

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد، همزمان با هفته «حمل‌ونقل، رانندگان و راهداری»، نمایندگان انجمن‌های صنفی فعال در حوزه حمل‌ونقل، با مدیرکل راهداری، معاون حمل‌ونقل و روسای ستادی این معاونت، دیدار و گفتگو کردند. 
در این دیدار نمایندگان انجمن‌های صنفی به بیان برخی از معضلات و چالش‌های این بخش پرداخته و همچنین راهکارهایی را جهت برون‌رفت از مشکلات ارائه کردند. 
در ادامه محمد رستگاری ضمن تبریک هفته جاری به فعالان عرصه حمل‌ونقل، اظهار کرد: فعالیت‌های تلاشگران عرصه حمل‌ونقل مختص و منحصر به یک هفته نبوده؛ بلکه در تمام طول سال در سرمای زمستان و گرمای تابستان، برای سربلندی ایران و گردش چرخ اقتصاد مملکت، تلاش می‌کنند.
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان یزد در توصیه به نمایندگان انجمن‌های صنفی گفت: هر فردی که توان بیشتری دارد، باید بیشتر به مردم خدمت کند؛ چراکه خدمت به مردم یکی از بزرگ‌ترین لذت‌های معنوی است که می‌تواند موجب رضایت ذهنی افراد شود. 
رستگاری ادامه داد: انجمن‌های فعال در صنعت حمل‌ونقل باید هفته حمل‌ونقل را مبدأ و سرآغازی جهت اصلاح ساختاری امور و برنامه‌ریزی جهت ارائه خدمتی مطلوب‌تر، مدنظر قرار دهند. 
وی بر توانمند شدن انجمن‌های صنفی تأکید و خاطرنشان کرد: انجمن‌ها با به‌کارگیری حداکثر توان خود می‌توانند حول محور قانون مداری و رعایت کلیه ضوابط و مقررات، بهترین خدمات را اعضا و زیرمجموعه‌های خود ارائه کنند.