شناسهٔ خبر: 15338 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدير راهداري راه و شهرسازي خراسان شمالي:

تردد در گردنه‌های اسدلی و بیو در خراسان شمالی همراه با زنجیر چرخ/ مسدودی راه دو روستا در شهرستان فاروج

برف روبی مدیر راهداری راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت: تردد در گردنه‌های اسدلی و گردنه بیو محور بجنورد – شوقان - سنخواست همراه با زنجیر چرخ و همچنین راه دو روستای قره‌گل در دهستان فاروج و بیرم‌آباد به امیرآباد در دهستان سنگر شهرستان فاروج به علت برف شدید مسدود شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی، محمد مشتری با اعلام این خبر افزود: با توجه به پيش‌بيني سازمان هواشناسي استان، فعاليت موج جديد ناپايداري‌ها، از صبح امروز تا پنجشنبه در استان مستقر است كه به صورت بارش برف همراه با وزش باد شديد (پاره‌اي نقاط خيلي شديد) و اختلال در محورها پيش‌بيني مي‌شود.

وی گفت: با ادامه بارش برف و باران و مه آلود بون برخی از مناطق کوهستانی و لغزندگی سطح جاده‌ها، لازم است تا رانندگان علاوه بر رعایت احتیاط و توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی، حتما زنجیر چرخ به همراه داشته باشند و از توقف خودرو در حاشیه جاده به دلیل مه گرفتگی و احتمال برخورد با سایر خودروها، خودداری کنند.

وی افزود: به رغم بارش برف در کلیه شهرستان‌های استان، تردد در تمامی محورهای این استان و لغزنده بودن سطح جاده‌ها، هم اکنون تردد وسایل نقلیه در دیگر محورهای استان بدون مشکل در جریان است.

مشتری افزود: کلیه راهداران به همراه ماشین آلات در کلیه گردنه‌ها و محورهای استان به صورت ۲۴ ساعته در حال آماده‌باش هستند و به محض مسدود شدن نسبت به بازگشایی محورها اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

مدير راهداري راه و شهرسازي خراسان شمالي همچنین از تمامی رانندگان خواست قبل از حرکت، از طریق شماره ارتباطی ۰۵۸۳۲۲۶۱۰۰۰ مركز مديريت راه‌هاي استان و شماره ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌های كشور، از آخرین وضعیت مسیر تا تردد خود مطلع شوند تا با اطمینان خاطر بیشتری اقدام به حرکت کنند.

نظر شما