شناسهٔ خبر: 153396 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به مناسبت هفته حمل و نقل ، رانندگان و راهداری انجام شد:

آغاز اجرای طرح ارائه آموزش و تجهیزات ایمنی در ۱۰۰ مدرسه حاشیه راه در لرستان

مدارس حاشیه راه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان گفت: اجرای طرح ارائه آموزش و تجهیزات ایمنی در ۱۰۰ مدرسه حاشیه راه‌های استان آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از لرستان، به مناسبت هفته حمل‌ونقل، رانندگان و راهداری طی مراسمی با حضور مرتضی شیروانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان، عزتی مدیر کل آموزش و پرورش استان لرستان، جدیدی مشاور مدیرکل و رئیس اداره حراست و عبدی معاون حمل و نقل، مراسم افتتاح طرح ارائه آموزش و تجهیزات ایمنی در مدارس حاشیه راه لرستان در مدرسه نرجس شهرستان خرم‌آباد برگزار شد.

در این مراسم مرتضی شیروانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان اظهار کرد: در قالب اجرای طرح ارتقا ایمنی مدارس حاشیه راه‌های استان که با همکاری راهداری و حمل‌ونقل، پلیس‌راه، آموزش و پرورش و دهیاری‌ها انجام‌می‌شود، نسبت به آموزش سمعی- بصری مجموعه هدف، با اجرای برنامه‌های متنوع اقدام می‌شود.

وی ادامه‌داد: در این پروژه فرهنگی که در قالب برنامه‌های آموزشی- انگیزشی اجرا می‌شود، ضمن ارائه آموزه‌های سمعی- بصری، نسبت به توزیع و اهدا اقلام متنوع شامل کیف، دفتر، جامدادی، کتابچه‌های آموزشی و غیره که منقش به المان‌های ترافیکی هستند اقدام می‌شود.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان اضافه‌کرد: در این طرح قرار است به ۴ هزار و ۱۰۰ دانش‌آموز در ۱۰۰ مدرسه حاشیه راه‌های استان لرستان آموزش و تجهیزات ایمنی لازم ارائه شود.

در پایان این مراسم از نمایشگاه عکس دانش آموزان مدرسه نرجس شهرستان خرم‌آباد با موضوع هفته حمل‌ونقل رانندگان و راهداری توسط مدیرکل راهداری لرستان و مدیرکل آموزش و پرورش استان لرستان بازدید به عمل آمد.