شناسهٔ خبر: 153403 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

نشست شب یلدایی مدیر کل راهداری لرستان با راهداران

شب یلدا به مناسبت گرامیداشت روز راهدار و شب یلدا نشست صمیمی با حضور مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده ای لرستان و اعضای شورای معاونین در راهدارخانه زاغه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از لرستان، به مناسبت گرامیداشت روز راهدار و شب یلدا، مرتضی شیروانی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان به همراه اعضای شورای معاونین، با حضور در راهدارخانه زاغه نشستی صمیمی با راهداران برگزار کردند.

در این مراسم مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان ضمن تبریک روز راهدار، از تلاش تمامی راهداران استان تشکر کرد و اظهار کرد: راهداری  شغلی دشوار توام با عشق، ایثار و فداکاری است.

وی ادامه داد: راهداران همواره با عملکرد خود نشان داده اند با خدمت رسانی نقش موثری در تامین ایمنی و راحتی سفرهای هموطنان در طول راه‌ها دارند و در این مسیر حتی از بذل جان شیرین خود نیز دریغ نداشته اند.

در ادامه این نشست راهداران ضمن بیان خاطرات شیرین خود در خدمت رسانی به مردم، فال چهل سرو خواندند و شبی صمیمی و بیاد ماندنی رقم زدند. 

در پایان مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان به مناسبت روز راهدار با اهدا شاخه گلی از مجاهدت و تلاش راهداران تقدیر کرد.