شناسهٔ خبر: 153445 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تردد در محورهای چهارمحال و بختیاری روان است

دوربین مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: تصاویر گرفته شده از دوربین مرکز مدیریت راه‌های این اداره کل تردد در مسیرهای استان را به صورت عادی و روان نشان داده است و راهداران و ماشین آلات این اداره کل به صورت آماده باش کامل و در حال انجام عملیات راهداری و خدمت رسانی هستند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی( اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان چهارمحال و بختیاری)، بهزاد عظیمی گفت: با توجه به سامانه بارشی جدید شاهد بارش نزولات آسمانی در اکثر نقاط استان هستیم که محورهای ارتباطی را نیز درگیر کرده است.

مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری افزود: تصاویر گرفته شده از دوربین مرکز مدیریت راه‌های این اداره کل تردد در مسیرهای استان را به صورت عادی و روان نشان داده است و راهداران و ماشین آلات این اداره کل به صورت آماده باش کامل و در حال انجام عملیات راهداری و خدمت رسانی هستند.

وی ادامه داد: پرسنل حاضر در مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای به صورت شبانه روزی در حال نظارت و پاسخگویی بوده و از عموم مردم خواهشمندیم جهت اطلاع از آخرین وضعیت راه‌ها با سامانه تلفن گویای ۱۴۱ اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تماس حاصل کنند.