شناسهٔ خبر: 153489 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری آیین گرامیداشت هفته حمل و نقل و روز راهدار در راهدارخانه آبسرد 

همتی رئیس راه و شهرسازی دماوند از برگزاری آیین گرامیداشت هفته حمل و نقل و روز راهدار به صورت مشترک با راهداری این شهرستان در راهدارخانه آبسرد خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (تهران)؛ احمد همتی رئیس راه و شهرسازی شهرستان دماوند گفت: آیین گرامیداشت هفته حمل و نقل، با حضور رانندگان و راهدارن در محل راهدارخانه شهر آبسرد واقع در یکی از محورهای اصلی مواصلاتی شهرستان دماوند به همراه فرماندار و تنی چند از مسئولان شهرستان برگزار شد. 

همتی گفت: حمل ونقل تنها به حمل ونقل جاده‌ای خلاصه نمی‌شود بلکه شقوق دیگری از حمل ونقل مانند ریلی و هوایی در استان تهران فعالیت‌های ارزشمندی دارند که فرآیند حمل ونقل کالا و مسافر را تکمیل کرده و در این میان، از حمل ونقل جاده‌ای گرفته تا فعالین حوزه راهداری و حمل ونقل هوایی و ریلی تمامی این تلاشگران شایسته تقدیر هستند.

وی افزود: مسئولان در راهدارخانه آبسرد جمع شدیم تا از زحمات شما تشکر کنیم و یادی کنیم از زحمتکشانی که در این راه جان خود را فدا کردند و مردانه ایستادند تا شهروندان در آسایش و آرامش باشند.

رئیس راه و شهرسازی دماوند درپایان گفت: در این مراسم به پاس تلاش‌های شبانه‌روزی ۴۸ نفر از پرسنل راهداری شهرستان دماوند با اهدای لوح تقدیر توسط فرماندار شهرستان از این عزیزان به عمل آمد.