شناسهٔ خبر: 153531 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

گردنه چری درگیر کولاک است

کولاک رئیس مرکز مدیریت راه‌های چهارمحال و بختیاری گفت: در حال حاضر همه محورها باز و تردد روان است تنها شاهد وزش باد در گردنه چری هستیم که سبب بروز کولاک می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی( اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری)، لاله اشرفی گفت: سامانه بارشی جدید از بعدازظهر روز جمعه به صورت باران پراکنده در محورهای استان و برف در کوهرنگ آغاز شد، روزشنبه بارش‌ها شدت گرفت و تا صبح امروزسوم دی‌ماه ادامه داشت.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های چهارمحال و بختیاری افزود: هم اکنون سامانه بارشی از استان خارج شده و همه محورهای استان باز و تردد روان است و هیچ محوری طی این سه روز مسدود نشد.

وی ادامه داد: شب گذشته در محورهای فارسان - کوهرنگ، گردنه چری - شاه‌منصوری و دشت زرین، فارسان – شهرکرد، مرغملک و گردنه خلک شاهد بارش برف بودیم.

اشرفی بیان کرد: عملیات شن و نمک پاشی در محورهای لغزنده انجام شد و باتوجه به گزارشات واصله از روز گذشته تا کنون شاهد هیچ گونه تصادفی در محورها نبودیم.

وی در پایان با بیان اینکه در حال حاضر تنها شاهد وزش باد در گردنه چری هستیم که سبب بروز کولاک است، اظهار کرد: بیشترین بارش برف با ۳۱ میلی‌متر در کوهرنگ بر زمین نشست و با توجه به پیش‌بینی هواشناسی احتمال فعالیت سامانه جدید در پایان هفته خواهد بود.