شناسهٔ خبر: 153571 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی از راهداران مستقر در راهداری‌ها تجلیل کرد

راهدارخانه مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای به همراه مدیرکل راه و شهرسازی استان با حضور در راهدارخانه مهدی معصومی قره بابای بستان آباد از زحمات راهداران قدردانی کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از آذربایجان شرقی؛ اورجعلی علیزاده؛ مدیرکل راهداری وحمل ونقل جاده‌ای استان به همراه احمد موسوی مدیرکل راه و شهرسازی استان با حضور در راهدارخانه مهدی معصومی قره بابای بستان آباد از زحمات راهداران قدردانی کرد. 

علیزاده در بازدید از این راهدارخانه که همزمان با روز راهدار انجام شد گفت: آماده شدن جاده‌ها برای تردد بلافاصه بعد از بارش برف در فصل زمستان، مرهون زحمات راهداران جان برکفی است که در خط مقدم خدمت‌رسانی به مردم در راهدارخانه‌ها مستقر هستند. 

وی با اشاره به تجهیز ۷۳ راهدارخانه در سراسر استان به تجهیزات زمستانی و حضور ۲۴ساعته راهداران در این راهدارخانه‌ها برای باز نگهداشتن جاده‌ها افزود: ۱۲۰۰ به ارائه خدمت در راهدارخانه‌ها مشغول هستند که نقش کلیدی در تداوم جریان ترافیک در محورهای مواصلاتی دارند. 

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان شرقی در این بازدید از نزدیک با راهداران مستقر در راهدارخانه مهدی معصومی قره بابا در محدوده اتوبان تبریز زنجان دیدار و گفتگو و از زحمات آن‌ها قدردانی کرد.