شناسهٔ خبر: 153580 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

نمایشگاه مجازی رویداد فناورانه «راه‌ هوشمند» برپا شد

نمایشگاه مجازی همزمان با روز پایانی نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته و در مرحله پایانی رویداد راه هوشمند، نمایشگاه مجازی این رویداد با طرح های ارائه شده، راه‌اندازی شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای داریوش امانی معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس این سازمان گفت: سال گذشته بزرگترین رویداد فناورانه حمل و نقل و امسال رویداد راه هوشمند برگزار شد، امید است راهداری هوشمند نیز برای سال آینده برنامه‌ریزی شود و این سه موضوع در دستور کار سازمان قرار گیرد.

امانی افزود: نتایج این رویدادها توسط فناوران و شرکت‌های دانش‌بنیانی که منتخب شدند برای کشور، ایمنی بیشتر و جلوگیری از تصادفات و آلام مردم به نتیجه و مرحله اجرا برسد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به انعقاد تفاهم‌نامه‌ همکاری کاهش آسیب‌های جاده‌ای فی‌مابین معاونت علمی فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری، وزارت راه وشهرسازی، سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و پلیس راه کشور، بیان کرد: هدف از این تفاهم‌نامه هماهنگی، مدیریت ترافیک و مدیریت تصادفات است و سعی می‌شود که بهره‌وری سازمان و همه دستگاه‌های که در این امر دخیل هستند را بالا برده و شاهد کاهش تلفات و تصادفات باشیم.

بر اساس این گزارش، از پنج شرکت دانش‌بنیان برتر که طرح‌های خود را در نخستین رویداد فناورانه راه هوشمند ارائه داده بودند، تقدیر و تجلیل شد.