شناسهٔ خبر: 153587 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تقدیر از خانواده همکاران راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان کنگان

تقدیر از خانواده همکاران راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان کنگان ( استان بوشهر) جشن روز راهدار به همراه تقدیر از خانواده‌های کارکنان اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان کنگان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر) جشن روز راهدار به همراه تقدیر از خانواده‌های کارکنان اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان کنگان برگزار شد. 

 در این آئین که به همت عزیز پورحیاوی رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کنگان برگزار شد، با حضور مدیرکل، معاونان فرمانداران کنگان و عسلویه، جشن شاد و مفرحی برای کارکنان و خانواده‌های این اداره در کنگان برگزار شد. 

 عبدالکریم اخترشناس مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای استان بوشهر ضمن تبریک هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری اظهار داشت: کارکنان راهداری به واسطه شغلی که دارند وقت و بی‌وقت باید در جاده‌ها باشند و به مردم خدمت کنند و اگر حمایت و همراهی خانواده نباشد، هرگز این اتفاق رقم نخواهد خورد و جا دارد از حمایت و همراهی خانواده‌های راهداران تشکر کنم. 

گفتنی است همزمان با یکم دی ماه روز راهدار نیز غریبی فرماندار کنگان با حضور در جمع کارکنان اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان، از تلاش و کوشش همکاران تقدیر کرد.