شناسهٔ خبر: 153590 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

مدیر کل بنادر مازندران:

حمل‌ونقل مهم‌ترین زنجیره در عرصه تجارت بین‌المللی است

سعید کیاکجوری مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران در مراسم تجلیل از فعالان اقتصادی، حمل‌ونقل را مهم‌ترین زنجیره در عرصه تجارت بین المللی عنوان کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان مازندران، سعید کیا کجوری روز یکشنبه سوم دی ماه در مراسم گرامی داشت هفته حمل و نقل و تجلیل از فعالان اقتصادی در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر اظهار کرد: واقعیت بزرگی که باید در نظر بگیریم این است که برآورده شدن نیازهای گوناگون جوامع بشری بدون حمل و نقل امکان‌پذیر نیست. 

وی افزود: بخش‌های مختلف حمل و نقل اعم از دریایی، جاده ای، ریلی، هوایی همانند اعضای یک خانواده در زنجیره صادرات و واردات به یکدیگر متصل هستند. 

کیا کجوری با اشاره به رشد بیش از ۶۰ درصدی عملیات تخلیه و بارگیری در منطقه ویژه اقتصادی بندر نوشهر در ۹ ماهه سال جاری خاطر نشان کرد این مهم با همکاری و تلاش همه جانبه دستگاه‌های ذیربط و مشارکت انجمن‌ها و کانون‌های صنفی حمل و نقل صورت گرفت. 

در ادامه مهندس قدمی معاون اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران ضمن تبریک هفته حمل و نقل به همه دست اندرکاران این حوزه گفت: یکی از اولویت‌های ما در اداره کل بحث نوبت دهی مکانیزه پایانه بار در بنادر استان به ویژه بندر نوشهر است که امیدواریم به زودی به صورت کامل محقق گردد. 

در ادامه فعالان اقتصادی در حوزه‌های دریایی و بندری در خصوص مسایل و مشکلات مربوط به حوزه حمل و نقل به بحث و تبادل نظر پرداختند و خواستار رفع مشکلات از سوی مسئولان ذیربط شدند. 

در پایان با اهدا لوح سپاس از سوی مدیر کل بنادر و دریانوردی استان مازندران از زحمات و تلاش‌های شبانه روزی فعالان اقتصادی، شرکت‌های کشتی رانی و دست اندرکاران حوزه حمل و نقل جاده‌ای قدردانی به عمل آمد.