شناسهٔ خبر: 153641 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اتمام تعمیرات ابنیه و تاسیسات راهدارخانه‌های زاغه و رازان

راهدارخانه رئیس اداره فنی و نظارت بر طرح های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان از اتمام تعمیرات ابنیه و تاسیسات برقی و مکانیکی راهدارخانه های زاغه و رازان با اعتباری بالغ ۷ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از لرستان، محمد واعظ رئیس اداره فنی و نظارت بر طرح های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان اظهار کرد: تعمیرات ابنیه و تاسیسات برقی و مکانیکی راهدارخانه های زاغه و رازان در محور خرم آباد_بروجرد، توسط شرکت پیمانکاری فرداد بنا لرستان  و نظارت مهندس میثم زرینی کمتر از دو ماه تکمیل شد.

وی به اقدامات انجام شده در این پروژه اشاره کرد و افزود: تعمیرات اساسی موتورخانه شامل(خرید مشعل ،تعمیر پمپ آب،تعمیرات دیگ و...)، اجرای بلوکاژ کف ساختمان و اجرای موزاییک و سرامیک ، تهیه و نصب پروژکتور داخل محوطه و سیستم روشنایی ساختمان، تهیه و نصب حفاظ پنجره، تهیه و نصب شیر آلات و کابینت آشپزخانه، تعمیرات اساسی سرویس بهداشتی و حمام، رنگ آمیزی کامل ساختمان، تعمیرات و نصب پله های ورودی ساختمان و اجرای کمد دیواری راهدارخانه زاغه از جمله این اقدامات است.

رئیس اداره فنی و نظارت بر طرح های اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان  به اعتبار هزینه شده در این پروژه اشاره کرد و افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۷ میلیارد ریال انجام شده است.