شناسهٔ خبر: 15369 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مديركل راه و شهرسازی گلستان خبر داد:

بازگشايی جاده خوش ييلاق در دو استان گلستان و سمنان/ تردد با زنجير چرخ

بازگشايي محور خوش ييلاق مديركل راه و شهرسازی گلستان از بازگشايي محور آزادشهر به شاهرود(خوش ييلاق) از هر دو سمت استان گلستان و سمنان از ساعت ۸ صبح امروز سه شنبه خبر داد و گفت: تردد در اين محور فقط با زنجير چرخ امكان پذير است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان گلستان، علي بخش رستمي در گفت و گويي خبري گفت: با تلاش ماموران سخت كوش راهداري و همزمان با قطع بارش برف و كولاك و بوران و افزايش ميدان ديد رانندگان عبوري و همچنين با هماهنگي مسوولان راهداري استان سمنان، هم اكنون اين محور از هر دو سمت استان گلستان و سمنان باز است.

وي افزود: به دليل بارش شديد برف و كولاك و محدود شدن ميدان ديد رانندگان در محورهاي كوهستاني استان از يكشنبه شب گذشته، برخي از محورهاي مواصلاتی استان از جمله محور توسکستان در مسیر گرگان - شاهرود و محور آزادشهر به شاهرود (خوش ييلاق) براي ساعاتي مسدود شده بودند.

رستمي با تاكيد بر استفاده از زنجير چرخ براي تردد در محورهاي كوهستاني استان، افزود: با توجه به هشدارهاي هواشناسي مبني بر بارش برف و باران طي روزهاي آينده، رانندگان براي عبور از اين محورها حتما زنجير چرخ و تجهيزات زمستاني به همراه داشته باشند.

مديركل راه و شهرسازي گلستان با بيان اينكه در حال حاضر تمام راه‌هاي استان گلستان باز است و تردد در آنها جريان دارد، گفت: بارش برف در محورهاي كوهستاني استان قطع شده و شرايط جوي آنها نيمه ابري تا تمام ابري گزارش شده است.

رستمي به رانندگان توصيه كرد كه از سفرهاي غيرضروري خودداري كنند و در صورت ضرورت، قبل از سفر از طريق تماس با سامانه جامع گوياي ۱۴۱ و سامانه پيامكي ۱۰۰۰۱۴۱ و ۵-۰۱۷۳۲۲۲۳۱۳۱ مركز مديريت راه‌هاي استان گلستان از وضعيت و شرايط جوي حاكم در راه‌ها به صورت آنلاين و در طول شبانه‌روز بهره‌مند شوند.

استان گلستان بالغ بر پنج هزار كيلومتر بزرگراه، راه اصلي، فرعي و روستايي دارد كه ۵۴ گردنه و يكهزار و ۹۰۰ كيلومتر آن برفگير است.

نظر شما