شناسهٔ خبر: 153711 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اجرای طرح پویش ملی غربالگری سلامت در اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای لرستان

غربالگری در راستای طرح سلامت کارکنان طرح پویش ملی غربالگری سلامت (فشار خون و دیابت) کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای لرستان انجام شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از لرستان، حسین جودکی معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای لرستان اظهار کرد: امروز ۴ دی ماه طرح سلامت کارکنان طرح پویش ملی غربالگری سلامت (فشار خون و دیابت) کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان با حضور پرسنل مرکز جامع سلامت گلدشت شرقی انجام شد. 

وی ادامه داد: هدف از اجرای این طرح سلامت کارکنان، تامین، حفظ و ارتقاء سلامت جسمی کارکنان دولتی است. 

معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای لرستان اضافه کرد: در این طرح پایش دوره‌ای شاخص‌های وضعیت سلامت کارکنان مانند تعیین میزان قند خون، فشار خون، قد و وزن کارکنان مورد بررسی قرار گرفت. 

جودکی افزود: یکی از موارد مهم و تأثیرگذاربر بهره‌وری کارمندان موضوع سلامت آن‌ها است و بی‌توجهی به این موضوع می‌تواند موجب کاهش کارایی نیروی کار مفید در طولانی‌مدت باشد. 

وی در ادامه ببان کرد: در این طرح بیش از ۱۲۰  نفر از کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با پیگیری‌های سپهوند کارشناس رفاه و پشتیبانی مورد سلامت‌سنجی و ارزشیابی قرار گرفتند.