شناسهٔ خبر: 153727 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

آماده سازی اراضی سنگرداغی مراغه جهت احداث ۵ هزار واحد مسکن حمایتی

2 سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان آذربایجان شرقی در حاشیه بازدید از پروژه های نهضت ملی مسکن در مراغه از آماده سازی اراضی سنگرداغی مراغه جهت احداث ۵ هزار واحد مسکن حمایتی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سید احمد موسوی از پروژه‌های نهضت ملی مسکن در شهر مراغه بازدید و به بررسی روند عملیات اجرائی و موانع و مشکلات آن‌ها پرداخت.  

وی در حاشیه بازدید از پروژه غدیر گفت: این پروژه در منطقه سنگر داغی مراغه با وسعت ۱۱۲ هکتار به کارگزاری قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) در حال آماده‌سازی اراضی است و ظرفیتی بالغ بر ۵ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در آن احداث خواهد شود.  

موسوی در حاشیه بازدید از سایر پروژه‌های نهضت ملی مسکن شهر مراغه با بیان اینکه تامین مسکن ارزان یکی از مهمترین دغدغه‌های مردم است، گفت: طرح نهضت ملی مسکن از اصلی‌ترین طرح‌های دولت سیزدهم بوده و به همین جهت ضروری است تا دستگاه‌های ذیربط شهرستان در راستای اهداف برنامه ریزی شده، اهتمام ویژه‌ای داشته و در روند اجرایی پروژه‌ها تسریع کنند. 

شایان ذکر است هم اکنون تعداد ۴۰۰ واحد مسکونی در پروژه پهرآباد و ۵۰۰ واحد مسکونی در پروژه گلشهر مراغه در قالب نهضت ملی مسکن در حال ساخت است.  

بررسی موانع و مشکلات به صورت میدانی، کیفیت اجرای پروژه‌ها و روند عملیات اجرائی  و پیگیری و حل مشکلات و موانع موجود، از مهمترین اهداف این بازدید بود.