شناسهٔ خبر: 153728 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

مرکز مدیریت راه های کشور اعلام کرد؛

کولاک برف در برخی از محورهای استان‌های اردبیل و آذربایجان غربی

امروز ۲۸ اسفند روی داد  بازدید از مرکز مدیریت راه های کشور از سوی وزیر راه و شهرسازی آخرین وضعیت جوی از کولاک برف در برخی از محورهای استان‌های اردبیل و آذربایجان غربی و وزش باد و گرد و خاک در برخی از محورهای استان خراسان رضوی حکایت دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی طبق اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای شمالی در روز سه شنبه پنجم دی ماه حاکی از تردد روان در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران – شمال و آزادراه قزوین – رشت مسیر (رفت و برگشت) و ترافیک سنگین در آزادراه تهران – پردیس حدفاصل ورودی آزادراه تا جاجرود است.  ضمنا محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند. 

در  سایر محورها نیز  ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج – تهران محدوده‌های حسین آباد و گلشهر حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک و محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع مشاهده می‌شود. 

بر اساس این گزارش، آخرین وضعیت جوی از کولاک برف در برخی از محورهای استان‌های اردبیل و آذربایجان غربی و وزش باد و گرد و خاک در برخی از محورهای استان خراسان رضوی حکایت دارد. 

همچنین محور غیرشریانی محور پونل - خلخال مسدود است و  محورهای سروآباد - پاوه،  سی سخت - پادنا و گنجنامه – تویسرکان دارای انسداد فصلی هستند.