شناسهٔ خبر: 153734 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

بیمارستان ۲۲۰ تختی کازرون در دولت سیزدهم تکمیل و تحویل می‌شود

علی نبیان مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی با اعلام اینکه بیمارستان ۲۲۰ تختی کازرون هم اکنون ۳۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد از برنامه تکمیل و تحویل این بیمارستان تا قبل از اتمام دولت سیزدهم در صورت تامین اعتبار خبر داد.

علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، روند احداث بیمارستان ۲۲۰ تختی کازرون را تشریح کرد و گفت: بیمارستان کازرون در مرحله اسکلت در حال اجراست که در این بخش ۷۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه کل پروژه بیمارستانی کازرون ۳۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد، توضیح داد: برنامه‌ریزی شده، اسکلت این پروژه بیمارستانی تا خردادماه ۱۴۰۳ تکمیل شود و بعد از تکمیل این فاز، وارد فاز دوم ساخت این پروژه بیمارستانی که شامل سفت کاری و نازک کاری است شویم.

نبیان تصریح کرد: طبق زمان بندی و با تامین اعتبار به موقع، این پروژه بیمارستانی در دولت سیزدهم تکمیل و تحویل بهره‌بردار خواهد شد.

به گفته مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی، بیمارستان ۲۲۰ تختی کازرون از مردادماه ۱۴۰۱ وارد مرحله ساخت شد. این بیمارستان در زمینی به مساحت ۴۰ هزار مترمربع و در ۷ طبقه احداث می شود که مساحت ساختمان اصلی این بیمارستان ۱۷ هزار مترمربع است.

گفتنی است، در جریان بازدید معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی، مدیرکل حراست سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی، نماینده مردم کازرون در مجلس شورای اسلامی، فرماندار کازرون و تعدادی از مسئولان استانی معاون وزیر راه و شهرسازی را همراهی کردند.

بیمارستان ۲۲۰ تختی کازرون در دولت سیزدهم تکمیل و تحویل می‌شود