شناسهٔ خبر: 153736 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

پیشرفت فیزیکی بیمارستان ۲۰۰ تختی کوار در استان فارس به ۳۳ درصد رسید

علی نبیان مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی با بیان اینکه پیشرفت فیزیکی بیمارستان ۲۰۰ تختی کوار در استان فارس به ۳۳ درصد رسید از برنامه تکمیل و تحویل این بیمارستان در ۱۴۰۵ خبر داد.

علی نبیان معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، روند احداث بیمارستان کوار را تشریح کرد و گفت: بیمارستان کوار در زمینی به مساحت ۱۴ هزار و ۶۵۳ مترمربع در حال احداث است. زیربنای کل این بیمارستان حدود ۲۰ هزار مترمربع و ساختمان‌های جنبی آن نیز حدود ۱۲۰۰ مترمربع است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه بیمارستان ۲۰۰ تختی کوار با پیشرفت فیزیکی ۳۳ درصد در حال احداث است از امکان افزایش تخت‌های این بیمارستان خبر داد.

نبیان گفت: عملیات اجرایی این بیمارستان از آبان ۱۴۰۱ شروع شد و هم‌اکنون در مرحله اجرای اسکلت است.

وی توضیح داد: این پروژه بیمارستانی جزو پروژه‌های عمرانی است و با منابع مختلفی از جمله بودجه مصوب سازمان برنامه و بودجه، اعتبارات متوازن و از محل ارزش افزوده، احداث خواهد شد.

مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تاسیسات عمومی و دولتی تاکید کرد: بر اساس موافقت‌نامه در برنامه است تا با تامین منابع، این پروژه ۱۴۰۵ به اتمام برسد و بهره‌برداری شود.

گفتنی است، در جریان این بازدید، مظفری نماینده مردم سروستان و کوار در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و تعدادی از مسئولان استان، معاون وزیر راه و شهرسازی را همراهی کردند.