شناسهٔ خبر: 153737 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن اعلام کرد؛

رفع فوری تعرض به ۲۶۵ هکتار زمین دولتی در آذرماه امسال

مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن در ماه گذشته ۲۷۰ مورد تعرض به زمین‌های دولتی به مساحت ۲۶۵ هکتار را به صورت فوری رفع کرده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی، ارسلان مالکی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن از رفع فوری تعرض به ۲۶۵ هکتار زمین دولتی در آذرماه امسال توسط ایگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن خبر داد و گفت: در آذر ماه امسال بیشترین وقوع و رفع تعرض به اراضی دولتی در استان فارس روی داده است.

وی اضافه کرد: از ۳۳ مورد تعرض به زمین‌های دولتی دراستان فارس که مجموعا به مساحت ۱۹ هکتار بوده همه موارد به صورت فوری رفع تعرض شده است.

به گزارش روابط عمومی سازمان ملی زمین و مسکن، معاون وزیر راه و شهرسازی در خصوص اجرای احکام قطعی قضایی در آذرماه نیز اظهار کرد: ۴۹ مورد حکم قطعی به مساحت ۲۴۶ هکتار در سراسر کشور اجرا شده است.

مالکی ادامه داد: با اقدامات پیشگیرانه یگان حفاظت در سراسر کشور در استان‌های سمنان، شرق سمنان، قم، کرمانشاه و مازندران هیچگونه تعرضی به اراضی دولتی گزارش نشده است.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن عملکرد یگان حفاظت این سازمان در استان‌های کشور را مثبت ارزیابی کرد و گفت: نیروهای یگان حفاظت در صف اول مبارزه با زمین‌خواری در کشور قرار دارند.