شناسهٔ خبر: 153744 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان خبر داد؛

رها سازی نزدیک به ۲۰۰ خودرو گرفتار شده در برف طی شبانه روز گذشته

photo_2017-02-16_09-51-50.jpg مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی از رهاسازی نزدیک به ۲۰۰ خودرو گرفتار شده در برف ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، ایرج دست نشان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی در رابطه با وضعیت محورهای مواصلاتی استان در ۲۴ ساعت گذشته گفت: با تلاش‌های راهداران استان مخصوصا در محورهای مواصلاتی شهرستان چالدران بالاخص محور خوی چالدران، نزدیک به ۲۰۰ خودرو گرفتار در برف و کولاک آزادسازی شدند. 

وی افزود: پس از بارش و کولاک سنگین برف در ۱۱ نقطه از استان در شبانه روز گذشته هم اکنون شاهد جوی آرام در اکثر نقاط استان هستیم ولی کولاک برف در محور خوی به چالدران همچنان ادامه دارد و از هم شهریان عزیز درخواست داریم در صورت ضرورت از این مسیر تردد کنند. 

دست نشان خاطر نشان کرد: در شبانه روز گذشته به طور میانگین در سطح استان ۶۰ساعت برف باریده است که با تلاش بیش از ۴۰ نفر از راهداران و با استفاده از ۲۵۰ تن شن و ماسه و ۳۰ دستگاه خودرو سبک و سنگین، بیش از ۸۰۰ کیلومتر از محورهای برف گیر استان برف روبی شده است. 

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان غربی گفت: در شبانه روز گذشته تعداد ۲۴ محور روستائی نیز با تلاش‌های ۵ دستگاه خودرو سبک و سنگین، و ۱۰ نفر از نیروهای راهداری به طول ۸۵ کیلومتر بازگشایی شده است. 

وی در آخر یادآور شد: شماره تلفن ۱۴۱ به صورت ۲۴ساعته آماده پاسخگویی به شکایات و سوالات هم استانی‌های عزیز است و مسافرین عزیز در صورت ضرورت سفر در محورهای مواصلاتی استان با استفاده از سامانه و اپلیکیشن ۱۴۱ در جریان وضعیت محورهای مواصلاتی قرار گیرند.