شناسهٔ خبر: 153776 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان راهداری انجام شد؛

برگزاری آیین گرامیداشت هفته حمل و نقل و روز راهدار در راهداری استان تهران

مراسم گرامیداشت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری در استان تهران معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در آیین گرامیداشت هفته حمل و نقل و روز راهدار که در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران برگزار شد، اظهار کرد: فعالیت حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تاثیر ملموس و محسوسی بر زندگی هموطنان دارد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (استان تهران)؛ عباسعلی بنی اسدی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در آیین گرامیداشت هفته حمل و نقل و روز راهدار که در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران برگزار شد، اظهار کرد: فعالیت حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای تاثیر ملموس و محسوسی بر زندگی هموطنان دارد.

معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با بیان اقدامات این معاونت در جهت بهبود معیشت پرسنل پرداخته گفت: این معاونت اقدامات مناسبی برای تامین رفاه کارکنان خود به کار گرفته که در آینده نزدیک نتایج این اقدامات نمایان خواهد شد.

بنی اسدی ضمن تبریک این ایام به تمامی فعالان و تلاشگران عرصه راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای کشور گفت: ۲۶ آذر ماه یادآور لبیک رانندگان و تلاشگران شریف حوزه حمل و نقل جاده‌ای به فرمان تاریخی حضرت امام خمینی(ره) در اثنای جنگ تحمیلی و جهاد تخلیه بنادر و جابجایی مایحتاج هموطنان در آن شرایط است و این نقش آفرینی در عرصه های مختلف همواره استمرار داشته که نمونه اخیر آن تلاش مجاهدانه رانندگان شریف کشورمان در جابه‌جایی خیل عظیم مشتاقان و زائران اربعین حسینی است و این تلاش و همدلی جای قدردانی دارد.

وی افزود: مجموعه‌های راهداری و حمل و نقل و تاثیر اقدامات آنها در زندگی افراد بر هیچ کس پوشیده نیست فلذا این فرصت را باید مغتنم دانست که با اخلاص در کار خود، زمینه توجه خداوند متعال را فراهم کرده‌اند.

در ادامه مهدی خضری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران ضمن ارائه آمار از عملکرد اداره کل در یکسال گذشته از زحمات یکایک همکاران راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران تقدیر و تشکر کردند.

گفتنی است این مراسم با حضور عباسعلی بنی اسدی معاونت توسعه مدیریت و منابع سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، مهدی خضری مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران، علی فتحی مدیر کل دفتر مرکزی حراست، عباس ادیبان مدیرکل اداره منابع انسانی، پشتیبانی و رفاه سازمان و جمعی از کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان و ادارات تابعه برگزار شد.

شایان ذکر است در این مراسم از رانندگان و راهداران نمونه استان در بخش های مختلف با اهدای لوح و هدایایی تجلیل شد.