شناسهٔ خبر: 153777 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

۳۰۰ پرونده قضایی در اداره‌کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان مختومه شد

غلامی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: در ۲ ماه گذشته تعداد ۷۳۸ پرونده در اداره حقوقی مورد بررسی قرار گرفت که این بررسی‌ها منجر به مختومه شدن بیش از ۳۰۰ پرونده شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی( اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال وبختیاری)، روح الله غلامی گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون ۱۳۶ پرونده قضایی به این اداره ارجاع داده شده است که بیش از ۶۰ پرونده با همکاری پلیس راه، کانون کارشناسان و پرسنل شهرستانی کارشناسی شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری افزود: ۹۰درصد پرونده‌های ارجاع شده به این اداره مربوط به تصادفات جاده‌ای بوده و ما بقی آنها در خصوص مطالبات خسارات حریم و ملکی است.

غلامی بیان کرد: بازبینی پرونده‌های قضایی از نیمه دوم سال ۹۵ در دستور کار قرار گرفته و منجر به مختومه شدن بیش از ۳۰۰ پرونده قضایی شد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان با بیان اینکه در ۲ ماه گذشته تعداد ۷۳۸ پرونده در اداره حقوقی مورد بررسی قرار گرفت، اظهار کرد: در هر پرونده امکان دعوی مربوط به ۲ یا ۳ شخص با رسیدگی‌های کیفری و حقوقی است که این بررسی‌ها منجر به مختومه شدن بیش از ۳۰۰ پرونده شد.