شناسهٔ خبر: 153785 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

در جلسه بررسی مشکلات شهر جدید رامین تاکید شد؛

تسریع در تعیین تکلیف پروژه‌های باقیمانده مسکن مهر شهر جدید رامین

نشست جلسه بررسی مسائل و مشکلات و همچنین تعیین‌تکلیف واحدهای مسکونی مهر باقیمانده شهر جدید رامین در شرکت عمران شهرهای جدید با تاکید بر تسریع پروژه‌های باقیمانده، برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از شرکت عمران شهرهای جدید، جلسه بررسی مسائل و مشکلات و همچنین تعیین تکلیف واحدهای مسکونی مهر باقیمانده شهر جدید رامین با حضور اعضای هیئت‌مدیره، معاونت و مدیران کل فنی و اجرایی شرکت مادر و سرپرست و مدیران شرکت عمران شهر جدید رامین، برگزار شد.

بر اساس بررسی‌های صورت گرفته و تصمیمات اتخاذ شده در این خصوص مقرر شد، شرکت عمران رامین نسبت به ارائه گزارشی کامل از پروژه‌های موسوم به مخزن آب و حصیرآباد به‌همراه تمامی مدارک و مستندات تصویب شده استانی اعم از شورای تأمین، استانداری و … به شرکت مادر، جهت تصمیم‌گیری نهایی اقدام کند.

در این راستا با توجه به‌صورت جلسه نشست مذکور لازم است در راستای قانون جوانی جمعیت و متناسب با متقاضیان ثبت‌نام شده تا سقف ۱۰۰ واحد مسکونی و در قالب ۲۵ بلوک ۴ واحدی در شهر جدید رامین مورد ساخت و تکمیل قرار بگیرد.

طبق تصمیمات اتخاذ شده قرار است شرکت عمران شهر جدید رامین نسبت به پیگیری‌های روزانه از استان جهت جذب متقاضی مؤثر در تمامی پروژه‌های باقیمانده مسکن مهر قابل تبدیل به نهضت ملی تا پایان سال جاری اقدام کند و در صورت عدم حصول نتیجه در جلسات آتی مورد بحث قرار گیرد. ضمناً لازم است برنامه زمان‌بندی پروژه‌های روبنایی و زیربنایی مطابق با نیاز حال حاضر و آتی شهر، طی دوهفته آتی به شرکت عمران شهرهای جدید، ارسال شود.