شناسهٔ خبر: 153805 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل هما:

افزایش هواپیماهای عملیاتی ATR به ۷ فروند تا پایان امسال

ATR مدیر عامل "هما" گفت: در حال حاضر ۱۳ فروند هواپیما ATR در ناوگان داریم که ۴ فروند آنها عملیاتی هستند و تلاش داریم با امکاناتی که در “هما” وجود دارد، تا پایان سال این تعداد را به ۷ فروند افزایش دهیم.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، شمس الدین فرزادی پور با بیان اینکه، هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران برای گسترش خدمت رسانی، توسعه و افزایش ظرفیت های مناطق کم برخوردار، از ناوگان  ATR برای تحقق این امر استفاده می کند، اظهار کرد: در راستای برقراری عدالت جفرافیایی در حمل و نقل هوایی، هما به عنوان خط هوایی حامل پرچم همواره پرواز به مناطق محروم را مورد توجه قرار داده است.

فرزادی پور در مورد تعداد ناوگان ATR "هما" گفت :در حال حاضر ۱۳ فروند هواپیما ATR  در ناوگان داریم که ۴ فروند آنها عملیاتی هستند. البته تلاش داریم با امکاناتی که در هما وجود دارد، تا پایان سال این تعداد را به ۷ فروند افزایش دهیم.

مدیر عامل "هما" در ادامه افزود: در صورت به خط شدن هواپیماهای ATR در دست تعمیر، سعی خواهیم کرد نقاط پروازی بیشتری را با استفاده از این هواپیماها پوشش دهیم.

بر اساس این گزارش روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر  ناوگان ATR  هما به صورت هفتگی به نقاط پروازی کرمانشاه، سقز، بجنورد، مراغه، پارس آباد، گرگان، دزفول، ایلام، خوی، رشت، ساری، رامسر، یزد، اردبیل، اصفهان، بندرعباس به بوموسی، لامرد به شیراز و شیراز به بندرعباس و بالعکس پرواز می‌کنند.