شناسهٔ خبر: 153864 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

«کارگاه آموزشی خانواده» در اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان برگزار می‌شود

عظیمی مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: «کارگاه آموزشی زندگی خانواده» با همکاری اداره‌کل بهزیستی هستیم که طبق آخرین برنامه‌ریزی‌ها این کارگاه به مناسبت روز زن و میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) در محل اداره‌کل با حضور کارمندان با هدف تحکیم بنیاد خانواده برگزار خواهد شد.

به گزارش وزارت راه و شهرسازی (اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهار محال و بختیاری،) بهزاد عظیمی مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهار محال و بختیاری گفت: روابط عمومی این اداره کل هر ماه با توجه به مناسبت‌های موجود اقداماتی خلاقانه، نوع دوستانه و خداپسندانه برنامه‌ریزی و اجرا می‌کند.

مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهار محال و بختیاری افزود: در همین راستا هفته پایانی آذرماه با توجه به مناسبت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری اقدامات خلاقانه از قبیل اهداء خون و کنترل سلامت کارمندان و ارباب‌رجوع‌ها را برنامه‌ریزی و اجرا کرد.

وی ادامه‌داد: این برنامه‌ها با هدف ترویج فرهنگ اهدا، سامان بخشیدن به وضعیت خون‌رسانی استان و تأمین خون برای بیماران نیازمند به‌صورت رایگان انجام شد.

عظیمی بیان کرد: همچنین با هماهنگی مرکز بهداشت شهرستان قد، وزن و فشار خون همکاران کنترل شد و افرادی که نیاز به مراقبت بیشتر داشتند به مراکز درمانی معرفی شدند.

مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اظهار کرد: همچنین اکنون در حال برنامه‌ریزی برپایی «کارگاه آموزشی خانواده» با همکاری اداره‌کل بهزیستی هستیم که طبق آخرین برنامه‌ریزی‌ها این کارگاه به مناسبت روز زن و میلاد حضرت فاطمه‌زهرا (س) در محل اداره‌کل با حضور کارمندان با هدف تحکیم بنیاد خانواده برگزار خواهد شد.