شناسهٔ خبر: 153884 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

پیام رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در پی شهادت سردار «سید رضی موسوی»

داریوش امانی در پی شهادت مظلومانه سردار پرافتخار شهید سید رضی موسوی، رئیس سازمان راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای پیامی صادر کرد،.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، داریوش امانی رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای در پیامی که در پی شهادت مظلومانه سردار پرافتخار شهید سید رضی موسوی صادر کرد، آورده است:

وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُوا فِی سَبِیلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ

شهادت سردار پر افتخار اسلام، سرتیپ پاسدار سید رضی موسوی از مستشاران نظامی سپاه و مدافعان حرم در سوریه و از همرزمان سردار سرافراز شهید حاج قاسم سلیمانی که ناجوانمردانه و به‌دست رژیم غاصب و کودک ‌کش اسرائیل به شهادت رسید، موجب تاسف و تاثر فراوان گردید.

بی شک امنیت ملت بزرگ و سرافراز ایران اسلامی مرهون مجاهدت‌های خالصانه و صادقانه این سرداران بزرگ اسلام و همرزمان آنهاست و شهادت این عزیزان نقطه آغازی برای استمرار مسیر جهاد و عزت و اقتدار اسلام و دفاع از مظلومان عالم به‌شمار می‌آید.

اینجانب شهادت این سردار سرافراز را به پیشگاه حضرت بقیه‌الله الاعظم(عج)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، خانواده معظم شهید و دوستان و همرزمانشان تبریک و تسلیت عرض نموده و برای ایشان صبر جمیل و اجر جزیل طلب می‌نمایم و برای روح متعالی آن شهید والامقام از درگاه حضرت احدیت، برخورداری از رحمت الهی و علو درجات را مسئلت دارم.