شناسهٔ خبر: 153885 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در اولین نشست هم اندیشی فرمانداران جنوب کرمان با مدیر کل راه وشهرسازی جنوب کرمان تاکید شد:

همکاری و تعامل بین دستگاهی در ساماندهی و تسریع در فرایند خانه دار شدن مردم

امیری جنوب کرمان مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان در اولین نشست با فرمانداران جنوب کرمان بر همکاری و تعامل بین دستگاهی و تسریع در فرایند ساخت مسکن برای مردم تاکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری راه وشهرسازی جنوب کرمان، ابراهیم امیری مدیرکل راه وشهرسازی جنوب کرمان در اولین جلسه با فرمانداران شهرستانهای جنوب کرمان تاکید کرد: نظر به اهیمت مشارکت در بحث نهضت ملی مسکن، طرح جوانی جمعیت و خانه دار شدن مردم از طریق حمایت‌های دولت، نیاز است همکاری و تعامل بین دستگاهی افزایش یابد و فرایند خانه دار شدن مردم سرعت بیشتری به خود بگیرد. 

وی اظهار کرد: با توجه به اهمیت اجرای اهداف بازآفرینی شهری پایدار، شهرهای دارای طرح مصوب باید به صورت منظم حداقل ماهی یکبار با محوریت فرمانداران به عنوان رئیس ستاد باز آفرینی به اجرای دقیق برنامه‌های باز آفرینی شهری بپردازند. 

امیری بیان کرد: شناسایی قابلیت‌ها و ظرفیت شهرداری‌ها و معرفی این ظرفیت‌ها به اداره کل راه و شهرسازی می‌تواند ما را دراجرای طرح جوانی جمعیت و نهضت ملی مسکن کمک کند و به این موضوع سرعت ببخشد. 

در این جلسه مدیرکل راه و شهرسازی جنوب کرمان ضمن تاکید بر همکاری و تعامل در پروژه‌های راه و شهرسازی گفت: همکاری در نظارت جهت تسریع در ساخت مسکن و طرح جوانی جمعیت از موضوعاتی است که نباید فراموش شود و تاکید بر این است که در شهرهایی که زمین وجود دارد ما بتوانیم زمین به صورت ساخت مسکن ویلایی واگذار کنیم. 

وی در خصوص مسکن مهر نیز اشاره کرد: تسریع در ساماندهی و تکمیل مسکن مهر از برنامه‌های این اداره کل است که می‌طلبد تا فرمانداران در این زمینه همکاری کنند و اگر مشکلی در این زمینه وجود دارد حل وفصل کنند. 

در پایان جلسه قرارشد جهت ایجاد تعامل و همکاری بیشتر در همه حوزه‌ها جلسات به صورت مستمر برگزار شود تا همه اعضا از پیشرفت موضوعات مطرح شده مطلع شوند.