شناسهٔ خبر: 153894 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تردد خودرو در جاده‌های ایلام ۲۳ درصد افزایش یافت

تردد مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام، گفت: تردد خودروها در جاده‌های استان در ۹ ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۳ درصد افزایش یافته است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (ایلام)، سید زاهدین چشمه خاور مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام، اظهار کرد: طی ۹ ماه سال جاری ۴۵ میلیون و ۵۱۶ هزار و ۶۷۸ خودرو  در جاده‌های استان تردد داشته‌اند.

وی با بیان اینکه از این میزان تردد وسایل نقلیه ۳۹ میلیون و ۶۵۱ هزار و ۶۰۴ تردد مربوط به وسایل نقلیه سواری و وانت بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۰ درصد افزایش داشته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام عنوان کرد: در این مدت ۵ میلیون و ۲۹۰ هزار و ۹۳۰ تردد هم مربوط به وسایل نقلیه سنگین است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۴ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

چشمه خاور تصریح کرد: پرترددترین محور به ترتیب چوار - ایلام با دو میلیون و ۷۴۲ هزار و ۶۱۵ و مسیر ایلام _ سرابله با دو میلیون و ۳۰۹ هزار و ۱۹ تردد بوده است.

وی گفت: هم اکنون ۳۶ دستگاه دوربین ثبت تخلف، ۴۸ دوربین نظارتی تصویری و ۶۴ دستگاه ترددشمار در سطح راه‌های استان فعال است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام در پایان افزود: مردم می‌توانند برای ارتباط و اعلام هرگونه انتقاد، پیشنهاد و شکایت با شماره تلفن ۱۴۱ در هر ساعت از شبانه روز تماس گرفته و موارد مورد نظر خود را با کارشناسان مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در میان بگذارند.