شناسهٔ خبر: 153951 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به‌منظور آشنایی با ظرفیت‌ رسانه‌های محلی؛

مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان در خبرگزاری ایرنا حضور یافت

مهندس طباطبايي مدیرکل راه و شهرسازی استان ضمن بازدید از دفتر خبرگزاری ایرنا در شهرستان سمنان، رسانه‌ها را بازوان اصلی مجموعه راه و شهرسازی استان در تحقق اهداف دولت سیزدهم دانست

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان سمنان، سیدمحمد حسینی طباطبایی مدیرکل راه و شهرسازی استان سمنان با بازدید از دفتر خبرگزاری ایرنا در شهرستان سمنان، ضمن ارائه دغدغه‌ها و مطالبات رسانه‌ای مجموعه راه و شهرسازی استان سمنان از نزدیک با ظرفیت این خبرگزاری آَشنا شد.

حسینی طباطبایی در این بازدید با اشاره به ساخت بیش از ۵ هزار واحد مسکونی در طرح نهضت ملی مسکن در مجموعه تحت پوشش اداره کل راه و شهرسازی استان افزود: انعکاس اخبار، اطلاعات و اقدامات و عملکرد مجموعه راه و شهرسازی استان به مردم توسط رسانه‌های محلی و ایجاد امیدآفرینی، یکی از مهمترین ماموریت‌های رسانه‌ها در استان می‌باشد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اضافه کرد: از رسانه‌های سطح استان انتظار می‌رود تا با همکاری با اداره کل راه و شهرسازی استان، مجموعه را در به‌ثمر رسیدن تلاش‌های دولت‌های سیزدهم یاری کند.

سعید صادقی مقدم مدیر دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران(ایرنا) در استان سمنان گفت: مجموعه ایرنا خبرگزاری رسمی دولت جمهوری اسلامی و هدف آن انعکاس دغدغه‌ها و مطالبات مردم و بازتاب روایت اول رویدادها در سطح استان است.

صادقی‌مقدم اضافه کرد: پیرو سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر جهاد تبیین و بیان اقدامات صورت گرفته مجموعه دولت، یکی از وظایف مدیران استان نیز پاسخگویی به مردم و رسانه‌ها می‌باشد و تعامل مناسب  بین رسانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی سطح استان، کمک شایانی به تحقق اهداف دولت سیزدهم می‌کند.