شناسهٔ خبر: 153969 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

۵ پروژه راه روستایی در چوار افتتاح شد

پروژه راه روستایی چوار در آیینی با حضور استاندار ایلام و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی پنج پروژه راه روستایی در شهرستان چوار با محوریت(روکش آسفالت راه روستایی حاجی بختیار) به بهره برداری رسید.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(ایلام)، سیدزاهدین چشمه خاور مدیرکل راهداری و حمل ونقل جاده ای ایلام، روز پنج شنبه در آیین بهره برداری از این طرح ها اظهار کرد: پنج پروژه راهداری در حوزه راه روستایی شهرستان چوار با حضور استاندار ایلام و جمعی از مسوولان استانی و شهرستانی با محوریت(روکش آسفالت راه روستایی حاجی بختیار) به بهره برداری رسید.

وی افزود: این پروژه ها شامل احداث پل روستایی قبله، روکش آسفالت روستاهای هفت چشمه _ بهمن آباد (مسیر رفت و برگشت) به طول ۲۴ کیلومتر و ایجاد رفوژ میانی روستای گلزار حداد و هرکبود است.

چشمه خاور عنوان کرد: روکش آسفالت روستای بان زیارت به طول سه ونیم کیلومتر و روکش آسفالت روستای حاجی بختیار به طول ۱۸ کیلومتر(با پیشرفت فیزیکی ۴۸ درصد) از دیگر پروژه های افتتاحی روستایی در شهرستان چوار است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام بیان کرد: برای تکمیل این پروژه ها اعتباری افزون بر ۹۰۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی و استانی هزینه شده است.