شناسهٔ خبر: 153971 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان عنوان کرد؛

وظیفه بسیج کارمندان ایجاد فضای مناسب خدمت در ادارات است

وظيفه بسيج كارمندان ايجاد فضاي مناسب خدمت در ادارات است مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان در جلسه تودیع معارفه مسئول پایگاه بسیج امام علی علیه السلام اداره کل گفت: خدمت به مردم یکی از بزرگترین واجبات است و باید این کار را به بهترین شکل انجام دهیم که در این راستا وظیفه بسیج کارمندان ایجاد فضای مناسب خدمت در ادارات است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از کرمان، احسان عراقی زاده افزود: بسیج ادارات باید به عنوان بازویی قوی و توانمند درکنار مدیران متعهد ادارات در رفع کاستی‌ها و ایجاد موقعیت های شغلی توام با ایجاد زمینه ترویج خدمت صادقانه و بی منت به مردم نقش آفرینی کند.

عراقی زاده تصریح کرد: پایگاه مقاومت بسیج امام علی علیه السلام کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای در سال 1379 آغاز به کار کرد و اکثریت قریب به اتفاق کارکنان آن زمان که اداره حمل و نقل و پایانه های استان کرمان بود به عضویت بسیج اداره درآمدند.

وی با اشاره به این که پایگاه مقاومت این اداره کل همواره در فعالیت های فرهنگی و انسان دوستانه شرکت داشته و علاوه بر فعالیت های فرهنگی و برگزاری منظم جلسات صالحین در زمینه کمک های مومنانه حضوری فعال داشته است، خاطرنشان کرد: در زمان همه گیری ویروس کرونا، پایگاه مقاومت بسیج امام علی علیه السلام اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان در زمینه کمک رسانی به قشر محروم و مستضعف فعالیت های خوبی داشته است.

سرهنگ عابدین عسکرپور مسئول سازمان بسیج ادارات وکارمندان سپاه ثارالله استان کرمان در این جلسه گفت: یکی از شرائط اقتصاد مقاومتی، استفاده از همه ی ظرفیتهای دولتی و مردمی است لذا در این زمینه بسیج ملی آحاد مردم و مسئولین نقش بسزایی دارد.

عسکرپور با بیان این که بسیج یعنی همراه و کمک مردم و باید جایی که مردم حضور دارند حضور داشته باشد، افزود: بسیج ساخته شده برای جلوگیری از تهدیداتی که برای مردم اتفاق می افتد، در مواقع بحران هایی همچون سیل، زلزله وهرتعرض ویا اتفاق دیگری که رخ می دهد، اولین گروهی که ورود می کند بسیج است.

مسئول سازمان بسیج ادارات وکارمندان سپاه ثارالله استان کرمان یادآور شد: لذا این عدالت را با سجایای اخلاقی بسیار بالا نیاز داریم واینکه قشر بسیج وارد هیچ حاشیه ای نشود و تنها هدفش کمک به پیشبرد راهبردهای اداره و خدمات رسانی به مردمی که به اداره مراجعه می کنند و در کنار آن استفاده از مناسبت ها و ظرفیت ها و انجام کارهای فرهنگی است.

گفتنی است؛ در این جلسه از خدمات حسین شاهبدین زاده مسئول سابق پایگاه تقدیرشد ومیثم قادری  مسئولیت جدید پایگاه مقاومت بسیج اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمان بر عهده گرفت.