شناسهٔ خبر: 153976 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده ای بهشهر خبر داد؛

بهره برداری از عملیات روکش آسفالت راه روستایی پاسند -یخکش بهشهر

مازندران سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بهشهر از بهره برداری از عملیات روکش آسفالت راه روستایی پاسند - یخکش شهرستان بهشهر به طول۷.۵ کیلومتر با اعتباری بالغ بر ۱۶ میلیارد تومان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی از مازندران، حمید محمدی سرپرست راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بهشهر گفت: با توجه به اینکه توسعه روستاها در گرو بهبود راه‌ها و مسیرهای روستایی است، جوان‌سازی رویه آسفالت جاده‌ها نقش به سزایی در افزایش طول عمر آن دارد.  

محمدی در ادامه به اقدامات ایمن‌سازی این اداره در سطح محورهای تحت پوشش خود اشاره و تصریح‌کرد: اقدامات ایمن‌سازی از قیبل تأمین روشنایی و رفع خاموشی، پاک‌سازی و زیباسازی حریم راه‌ها، شانه سازی، رنگ‌آمیزی پایه‌های تابلو و نرده‌های پل، آشکارسازی نقاط پر تصادف، نصب انواع علائم اخطاری قوس، مسیرنما و خطر نما، تعمیر و بازسازی و نصب گاردریل، ساماندهی و افزایش اثر بخشی علائم در طول محورها تنها بخشی از اقدامات ایمن‌سازی این اداره است.  

 وی در خاتمه اظهار کرد: راه روستایی به‌عنوان قسمتی از توسعه روستایی، یکی از فعالیت‌ها این اداره را تشکیل می‌دهد که شامل حفظ و نگهداری راه‌های روستایی اعم از ترمیم و لکه‌گیری آسفالت، خط‌کشی راه‌های آسفالته، نصب علائم، شانه‌سازی و پاک‌سازی حریم راه‌های روستایی و… است.