شناسهٔ خبر: 153991 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در مراسم گرامیداشت هفته حمل و نقل انجام شد؛

تقدیر ویژه استاندار گلستان از خدمات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای

گلستان استاندار گلستان با اشاره به خدمات ارزنده انجام شده و اهمیت دو بخش راهداری و حمل و نقل جاده ای در توسعه اقتصادی،اجتماعی استان،از خدمات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای به طور ویژه تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گلستان)، مراتب تقدیر و تشکر علی محمد زنگانه استاندار در مراسم گرامیداشت هفته حمل و نقل،رانندگان و راهداری و در حضور نمایندگان مردم گرگان و آق قلا، فرماندار گرگان و فرمانداران تعدادی دیگر از شهرستان ها، روحانیت و پلیس راه و راهور و فعالان این حوزه ها صورت گرفت.

زنگانه، تقدیر از این مجموعه را براساس ارزیابی های دقیقی دانست که نتایج آن در پروژه های عمرانی و توسعه اقتصادی اجتماعی استان بویژه در بخش راهها ملاحظه شده است.

وی، تقارن ۲۶ آذر روز لبیک گویی رانندگان به فرمان امام (ره) در سال ۶۲ و یکم دی ماه روز راهدار را فرصت مغتنمی برای قدردانی از دو قشر موثربیان کرد و گفت: از رانندگان که انسان های عارف مسلک و با خصلت پهلوانی هستند و راهداران که تلاشگران خستگی ناپذیر هستند، ساده و بی پیرایه قدردانی می کنم.

استاندار گلستان همچنین از استقبال گرم این دو قشر به هنگام سفر ریاست جمهوری به استان نیز قدردانی کرد.
مراسم گرامیداشت هفته حمل و نقل،رانندگان و راهداری با هدف تقدیر از فعالان دو حوزه و کارکنان نمونه اداره کل در سالن همایش های دانشگاه آزاد گرگان برگزار شد.