شناسهٔ خبر: 153999 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رفع مشکل تبدیل وضعیت کارکنان اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ایلام

مسعود کوشکی معاون توسعه و مدیریت منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای ایلام گفت: موضوع تبدیل وضعیت کارکنان در بخش‌های مختلف این اداره کل، در ستاد پیگیری و بر این اساس تیمی از کارشناسان اعزامی گزینش سازمان این مشکل برطرف شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه وشهرسازی (ایلام)، مسعود کوشکی معاون توسعه و مدیریت منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام، اظهار داشت: پیرو تاکید مدیرکل و همچنین مطالبه بحق کارکنان این اداره کل، موضوع تبدیل وضعیت نیرو در بخش‌های مختلف سازمان، در ستاد پیگیری و بر این اساس تیمی از کارشناسان گزینش سازمان جهت تعیین تکلیف پرونده‌کارکنان به استان اعزام شد. 

وی افزود: خوشبختانه با مساعدت کارشناسان اعزامی، نواقص و ایرادات موجود در پرونده کلیه کارکنان بررسی و مرتفع شد و روند تبدیل وضعیت نیروهای اداره کل شتاب خواهد گرفت. 

کوشکی افزود: پیگیری مطالبات معوقه و وضعیت صورتحساب و اسناد مالی اداره کل نیز در مرکز پیگیری و مقرر شد، بخش قابل توجهی از مطالبات اداره کل پرداخت و تسویه شوند. 

کوشکی در پایان خاطرنشان کرد: طرح بهسازی، تعمیر و بروزرسانی ابنیه اداری نیز به صورت جدی در دستور کار این اداره کل قرار دارد. 

گفتنی است، هم‌اکنون ۴۵۰ نفر نیروی انسانی با قراردادهای مختلف کاری در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مشغول فعالیت هستند.