شناسهٔ خبر: 154010 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

انجام تعمیرات ابنیه،تاسیسات برقی و مکانیکی راهدارخانه هیراب بروجرد

راهدارخانه معاون فنی و راههای روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان از اتمام تعمیرات ابنیه ،تاسیسات برقی و مکانیکی راهدارخانه هیراب شهرستان بروجرد با اعتباری بالغ ۵ میلیارد ریال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از لرستان، مصطفی ملکی صادقی معاون فنی و راههای روستایی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان لرستان اظهار کرد: این اداره کل در راستای برنامه‌های خود در بخش بهسازی، تعمیر و تجهیز راهدارخانه‌ها علی الخصوص در فصل راهداری زمستانی، تجهیز و تعمیر راهدارخانه‌های خود را به منظور بالا بردن کیفیت عملیات راهداری خود در محورهای استان اقدام کرده است. 

وی ادامه داد: در ادامه تعمیرات راهدارخانه های با تلاش همکاران در اداره فنی و نظارت بر طرح ها ، تعمیرات ابنیه و تاسیسات برقی و مکانیکی راهدارخانه هیراب شهرستان بروجرد، توسط شرکت یافته گستر زاگرس و ناظر عالی مهندس محمد ایرانشاهی رییس اداره راهداری شهرستان بروجرد تکمیل شد.

معاون فنی و راههای روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان لرستان به اقدامات انجام شده در این پروژه اشاره کرد و افزود: کارهای انجام شده:رنگ امیزی ساختمان، سرویس موتورخانه ، ایزوگام سقف موتورخانه، تعمیرات اساسی حمام و سرویس بهداشتی، تعویض سیستم روشنایی ساختمان و سوله، نصب تابلو راهدارخانه، انجام موزاییک و نصب پروژکتور از جمله این اقدامات می باشد.

ملکی صادقی به اعتبار هزینه شده در این پروژه اشاره کرد و افزود: این پروژه با اعتباری بالغ بر ۵ میلیارد ریال انجام شده است.