شناسهٔ خبر: 154015 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان خبر داد:

افتتاح ۶۶۰۰ واحد مسکن در استان اردبیل با حضور وزیر راه و شهرسازی

افتتاح 6600 واحد مسکن در استان اردبیل مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: فردا همزمان با سفر وزیر راه و شهرسازی ۶۶۰۰ واحد مسکن در استان اردبیل به بهره برداری می رسد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از استان اردبیل، محبوب حیدری مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در جلسه هماهنگی سفر وزیر راه و شهرسازی و هیئت همراه به استان اردبیل با اعلام این مطلب اظهار کرد: مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی و هیئت همراه روز شنبه نهم دیماه در سفر به اردبیل ضمن بازدید از طرح ها و پروژه های در حال احداث نهضت ملی مسکن در سایت شهرک شهید سلیمانی، تعداد ۶۶۰۰ واحد مسکونی شهری و روستایی را بصورت همزمان در استان اردبیل افتتاح خواهند کرد.

وی گفت: ۶۶۰۰ واحد مسکونی با زیربنای ۵۹۰۸۶۰ مترمربع و قیمت تمام شده ۵۲۷۱۱ میلیارد ریال در قالب های طرح ملی مسکن، بافت های فرسوده، خودمالکی و مسکن های روستایی در این سفر افتتاح و تحویل متقاضیان خواهد شد.

وی در ادامه گفت: از این تعداد ۷۵۲ واحد مسکونی شهری و تعداد ۵۸۴۸ واحد مسکونی روستایی در استان اردبیل به بهره برداری خواهند رسید.

رئیس شورای هماهنگی راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: از این تعداد ۲۱۰ واحد مسکونی متعلق به پروژه شهید پیران واقع در شهرک اندیشه ۲ اردبیل، تعداد ۱۵۰ واحد مسکونی متعلق به پروژه شهید پاریاب واقع در خیابان داروپخش اردبیل، تعداد ۱۳۰ واحد مسکونی بصورت خودمالکی در قالب اجرای طرح نهضت ملی مسکن در شهرها و تعداد ۲۶۲ واحد مسکونی در بافت های فرسوده و سکونتگاههای غیر رسمی توسط خود متقاضیان و با مدیریت اداره کل راه و شهرسازی استان اردبیل احداث شده است.

حیدری اظهار کرد: در این سفر معاون مسکن و ساختمان ، مدیر عامل بازآفرینی شهری ایران ، مدیر عامل شرکت راه آهن ، معاون شهرسازی و معماری و مدیر عامل سازمان ملی زمین و مسکن و رییس مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی وزیر راه و شهرسازی را همراهی خواهند کرد.

وی گفت: دیدار با نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، شرکت در شورای مسکن استان و بازدید از ایستگاه راه آهن اردبیل – میانه از دیگر برنامه های سفر یک روزه مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی به اردبیل خواهد بود.