شناسهٔ خبر: 154022 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اجرای عملیات فوگسیل به طول ۷ کیلومتر در محور القورات

اجرای عملیات فوگسیل.jpg رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بیرجند از اجرای عملیات فوگسیل در محور القورات خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان‌جنوبی)، محمدخیری، رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بیرجند گفت: عملیات فوگسیل در محور فرعی القورات به طول ۷ کیلومتر و با اعتباری بالغ بر ۸.۴ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملّی اجرا شده‌است.

وی افزود: این عملیات با هدف حفظ و نگهداری رویه راه، افزایش ضریب ایمنی، کاهش سوانح جاده‌ای و خسارت‌های جانی و مالی ناشی از آن بوده است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بیرجند گفت، در راستای پیش بینی عملیات زمستانه، این اداره نیز همچنین نسبت به تعمیر و به‌روزرسانی ماشین‌آلات راهداری، دپوی شن و نمک در راهدارخانه‌ها و گردنه‌های برفگیر، بازگشایی قنوها، پل‌ها ،ابروها و ریزش برداری‌ها در سطح محورهای حوزه استحفاظی شهرستان اقدام کرده است.

وی در پایان یادآور شد: بر حسب اولویت و ترافیک محورها بحث ایمن سازی سایر راه‌های ارتباطی شهرستان با توجه به اعتبارات و میزان تخصیص ابلاغی با جدیّت توسط این اداره در حال پیگیری است.