شناسهٔ خبر: 154045 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان روز بصیرت را گرامی داشت

پیام مدیرکل کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه بمناسبت روز 9 دی مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان حماسه ۹ دی روز بصیرت و میثاق ملت با امامت را گرامی داشت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (زنجان)، اصغر اسماعیلی مدیر کل راه و شهر سازی استان زنجان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام، در پیامی حماسه  ۹ دی را  گرامی داشت. 

متن پیام به این شرح است:

حماسه ۹ دی، روز بصیرت و میثاق ملت با امامت است و این روز از ابعاد مختلف اهمیت زیادی دارد و در این میان همه آحاد جامعه باید برای پاسداشت این روز بزرگ تلاش کنند.

حماسه ۹ دی ماه، جلوه بصیرت افزایی و ولایتمداری ملت ایران است و در این روز مردم با حضور خود در مقابل دشمنان بصیرت خود را نشان دادند و این روز بسیار مهم هیچ وقت فراموش نمی‌شود.

در سال ۸۸ استکبار به سر کردگی آمریکا فتنه انگیزی و برنامه ریزی کرد و در روز عاشورا خشم مردم را بر انگیختند چرا که در این روز، به امام حسین(ع) و شهدای کربلا و نظام جمهوری اسلامی ایران توهین شد و در این میان مردم با حضور خود در ۹ دی ماه حماسه ای بی بدیل رقم زدند.

شایان ذکر است بار دیگر مردم استان زنجان در ۹ دی با حضور باشکوه و آگاهانه خود و تبعیت از منویات مقام معظم رهبری ،پشتیبانی و حمایت های خود از ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را به نمایش گذاشتند  و ولایتمداری و بصیرت خود را به دشمنان نشان دادند. 

همدلی، اتحاد، بصیرت و غیرت دینی مردم، هدایت های  مدبرانه مقام معظم رهبری و عاشورای حسینی بود که حماسه بزرگ ۹ دی را رقم زد.

فرارسیدن حماسه بزرگ ۹ دی به مردم شهید پرور،ایثارگران،آزادگان و دستگاه های مختلف اجرایی استان فرخنده باد و امیدوارم در سایه  توجهات امام زمان (عج) و منویات مقام معظم رهبری و تلاش تمامی همکاران در مجموعه اداره کل راه و شهرسازی استان بتوانیم در مسیر رشد و تعالی نظام جمهوری اسلامی ایران حرکت های جهادی و انقلابی خوبی داشته باشیم.