شناسهٔ خبر: 154053 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران به مناسبت روز بصیرت

مازندران مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران به مناسبت حماسه ۹ دی و روز «بصیرت و میثاق امت با ولایت» پیامی را صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از مازندران، در متن پیام حسن جهانیان مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران به مناسبت ۹ دی روز «بصیرت و میثاق امت با ولایت» آمده است: تاریخ انقلاب اسلامی مملو از نقاط عطفی است که در اذهان ملت شریف و ولایت‌مدار ایران اسلامی نقش بسته است. دوران غرورآفرین دفاع مقدس و رشادت‌های جوانان این مرز و بوم در دفاع از انقلاب و اسلام و پیشرفت‌های ایران اسلامی در زمینه‌هایی همچون علمی، سیاسی، فرهنگی و ورزشی از نمونه‌های بارز آن است.  

در این میان دشمنان خارجی و فتنه‌گران داخلی همواره در تلاش بوده‌اند تا با بی‌اعتماد کردن مردم به نظام اسلامی، رو د ر رو کردن آن‌ها در مقابل همدیگر مسیر پیشرفت و سرافرازی و شکوفایی ملت ایران را سد نمایند که با بصیرت ملت و رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری در این راه ناکام مانده‌اند. یکی از این برنامه‌ها فتنه‌ای بوده که پس از انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ اتفاق افتاد که با تدبیر رهبری و بصیرت و روشن بینی ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی در حماسه تاریخی و شکوهمند ۹ دی نقش بر آب شد. 

حماسه ۹ دی حماسه‌ای بود که بار دیگر به جهانیان و به‌ویژه دشمنان همیشگی ایران اسلامی نشان داد که ملت با بصیرت ما همچون دژی استوار در برابر نفاق و فتنه ایستاده اند. 

حماسه ۹ دی نشان داد که ملت مسلمان ایران همیشه پیرو وصایای امام راحلشان هستند که می‌فرمود: همواره پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد. 

این روز متعلق به حزب و گروهی خاص نیست بلکه متعلق به همه مردم متدین، دلسوزان نظام و رهبری، خانواده شهدا و ملت بوده و روزی است که همه اندیشه‌های دشمنان را مانند سیل از بین برد و به زباله‌دان تاریخ فرستاد. 

اینک در سالروز آن حماسه عظیم و به‌یادماندنی بار دیگر با حضور در صحنه، پایبندی خود به آرمان‌های خمینی کبیر در زیر پرچم ولایت را اعلام می‌نماییم. 

اینجانب با گرامیداشت حماسه نهم دی، این روز را به همه مردم ولایت مدار ایران اسلامی به ویژه مردم انقلابی استان مازندران تبریک عرض کرده و توفیقات روز افزون ملت ایران را در سایه عنایات امام عصر (عج) و تدابیر هوشمندانه مقام معظم رهبری از خداوند سبحان خواستارم.