شناسهٔ خبر: 154090 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

طی ۹ ماه گذشته به ثبت رسیده است؛

ثبت بیش از ۲۰۰ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ راهداری استان کرمان

ثبت بيش از 200 هزار تماس با سامانه 141 راهداری استان كرمان رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان گفت: بیش از ۲۰۰ هزار تماس با سامانه ۱۴۱ این مرکز طی ۹ ماه گذشته در مرکز مدیریت راه‌های این اداره کل ثبت شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از کرمان، جواد دهقانی با اشاره به این که تعداد ۱۸۱ هزار تماس در سامانه ۱۴۱ این مرکز در مدت ۹ ماه گذشته به ثبت رسیده افزود: در بخش پیام‌های مردمی این سامانه نیز حدود یکهزار و ۲۰۰ پیام مردمی ثبت شده است وکارشناسان این مرکز نیز بطور مستقیم پاسخگوی ۲۵ هزار مورد طی این مدت بودند. 

دهقانی در خصوص ثبت شکایات در سامانه ۱۴۱خاطرنشان کرد: شکایات مربوط به راه ۶ هزار و ۳۰۰ مورد، شکایات امور مسافری ۳۰۰ و شکایات مربوط به حوزه باری ۲ هزار و ۹۰۰ وشکایت ایمنی و حریم راه ۸۰ مورد بوده است. 

 رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمان با بیان این که ۱۵۰دستگاه دوربین ثبت تخلف در استان کرمان در حال فعالیت است و تا پایان سال ۱۵ دستگاه دوربین دیگراضافه می‌شود، تصریح کرد: ۲۷ دوربین نظارتی در جاده‌های استان کرمان نصب کرده‌ایم که به زودی ۱۹ دستگاه دیگر به سامانه‌های هوشمند جاده‌ای افزوده خواهد شد.